Σεμινάριο Google Analytics

Το logo των Google Analytics 4
Το logo των Google Analytics 4

Ένας από τους λόγους που μας ενδιαφέρει η επικοινωνία στο ψηφιακό περιβάλλον είναι γιατί συνοδεύεται από πλήθος δεδομένων σχετικά με το πώς αλληλεπιδρά το κοινό μας με το περιεχόμενο που μοιραζόμαστε.

Το εξειδικευμένο σεμινάριο Google Analytics είναι σχεδιασμένο για οργανισμούς και επαγγελματίες που επιθυμούν να αξιοποιήσουν πλήρως τη δύναμη των δεδομένων για την ανάπτυξή τους.

Για παράδειγμα, μια ΜΚΟ θέλει να γνωρίζει πόσοι επισκέπτες έμαθαν για τη δράση της και μια επιχείρηση πρέπει να ξέρει πόσο αποδοτική ήταν η τελευταία της διαφημιστική καμπάνια.

Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς

Οργανώσεις και συλλογικότητες της κοινωνίας των πολιτών

B2Bs

Επιχειρήσεις που παρέχουν προϊόντα ή υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις

Media & Creators

Media και δημιουργούς περιεχομένου που τους ενδιαφέρει να αναπτύξουν τη σχέση τους με το κοινό τους

Μέσα από πρακτική εκπαίδευση και εξειδικευμένες τεχνικές, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να αναλύουν αποτελεσματικά τα δεδομένα τους, να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να επιτυγχάνουν μετρήσιμα αποτελέσματα στους τομείς δραστηριότητάς τους.

Ενότητες σεμιναρίου

Μέσα από δέκα ενότητες καλύπτουμε όλες τις βασικές και πρακτικές γνώσεις που θα χρειαστείτε για να καταλάβετε τη συμπεριφορά των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας.

1. Εισαγωγή στα analytics

  • Βασικές αρχές web analytics
  • Διαφορές μεταξύ Google Analytics 4 και Universal Analytics
  • Σύγκριση μεταξύ Google Analytics 4 και Matomo

2. Διαμόρφωση Google Analytics 4

  • Δημιουργία λογαριασμού και property
  • Εγκατάσταση κώδικα παρακολούθησης
  • Βασικές ρυθμίσεις για κάθε τύπο οργανισμού
  • Επισκόπηση του dashboard
  • Βασικές αναφορές και μετρήσεις

3. Παρακολούθηση συμπεριφοράς χρηστών

  • Ανάλυση ροής επισκεπτών (user flow)
  • Παρακολούθηση συμβάντων (events)
  • Δημιουργία προσαρμοσμένων μετρήσεων (custom metrics)

4. Ανάλυση κοινού

  • Δημογραφικά στοιχεία (demographics) και ενδιαφέροντα (interests)
  • Τμηματοποίηση κοινού (segmentation)
  • Ανάλυση εμπλοκής (engagement) και διατήρησης (retention)

5. Πηγές επισκεψιμότητας και καμπάνιες

  • Ανάλυση καναλιών απόκτησης (sources)
  • Παρακολούθηση καμπανιών (campaign)
  • UTM parameters και custom campaign tracking

6. Στόχοι και Μετατροπές

  • Ορισμός στόχων (goal) για κάθε τύπο οργανισμού
  • Παρακολούθηση και ανάλυση μετατροπών (conversion)
  • Βελτιστοποίηση conversion funnel

7. Προσαρμοσμένες αναφορές και dashboards

  • Δημιουργία εξατομικευμένων αναφορών
  • Σχεδιασμός dashboards για διαφορετικούς ρόλους

8. Ενσωμάτωση με άλλα εργαλεία

  • Google Ads
  • Google Search Console
  • Mailchimp
  • SEO εργαλεία όπως Ubersuggest, Ahrefs, Semrush

9. Προστασία δεδομένων και συμμόρφωση

  • GDPR και άλλοι κανονισμοί
  • Ρυθμίσεις απορρήτου στο Google Analytics

10. Πρακτική εφαρμογή και case studies

  • Παραδείγματα για Nonprofits
  • Παραδείγματα για B2B επιχειρήσεις
  • Παραδείγματα για Media & Creators

Πώς υλοποιούμε ένα σεμινάριο

Σχεδιασμός

Σχεδιάζουμε ένα εξειδικευμένο σεμινάριο πάνω στο αντικείμενο που μας ενδιαφέρει. Το σεμινάριο μπορεί να απευθύνεται είτε εσωτερικά στα άμεσα μέλη της ομάδας σας είτε να πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο ενός event.

Προγραμματισμός

Σας ενημερώνουμε για το κόστος και τον χρόνο προετοιμασίας και προγραμματίζουμε την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου.

Υποστήριξη

Μετά το σεμινάριο όλο το διαθέσιμο υλικό παραμένει σε εσάς σε μορφή PDF. Επίσης παραμένουμε στη διάθεση των ανθρώπων σας μέσω email και live chat.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε την παρακάτω πολύ απλή φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας για να μάθουμε περισσότερα για εσάς και την επιχείρηση ή τον οργανισμό σας.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.