Digital Presence Audit

Πρόσφατα με προσέγγισε μια Μη Κυβερνητική Οργάνωση με μια σειρά από μικρότερες και μεγαλύτερες ερωτήσεις αναφορικά με την ψηφιακή τους παρουσία ως σύνολο.

Η βάση της ερώτησής τους ήταν ότι παρότι διαχειρίζονταν αρκετά κανάλια επικοινωνίας παράλληλα με το ένα ικανό κοινό το κάθε ένα από αυτά, αισθάνονταν ότι δεν είχαν κάποιον τρόπο να εκτιμήσουν τα αποτελέσματα της επικοινωνίας τους, την πραγματική απήχηση του περιεχομένου τους και σε τελική ανάλυση την αλληλεπίδραση με το κοινό τους.

Ως αποτέλεσμα, σχεδιάσαμε μια σειρά από σημεία ελέγχου και θέματα προς διερεύνυση με σκοπό να καλύψουμε αυτές τις ερωτήσεις.

Ένας επιπλέον στόχος αυτής της πρώτης συνεργασίας ήταν να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο για τέτοιου είδους αξιολογήσεις με σκοπό να μπορέσουν αυτές να επαναληφθούν στο μέλλον με μεγαλύτερη ευκολία και χαμηλότερο κόστος. Ιδανικά θα επιδιώξουμε να μπορέσουμε να συνδέσουμε κάθε ανεξάρτητο audit με μια συγκεκριμένη πρόταση προς βελτίωση.

Βήματα Audit

Website

  • Website Content Architecture
  • Google Analytics
    • Πηγές επισκεψιμότητας
    • Δραστηριότητα μέσα στην ιστοσελίδα
  • SEO
    • Architecture
    • Internal linking
    • Backlinks
    • Content development potential
    • Broken links treatment
    • Website performance improvement

Own Channels

  • Email Marketing
    • Current state
    • Audience freshness check
    • Designs & Templates
    • Email growth channels

Rented Channels

  • Social Media
    • Prima Vista check
    • Audience size comparisons
    • Audience insights per platform
    • Posting frequency & content types
  • Google Ads
    • Account structure
    • Features adoption
    • Targeting accuracy
    • Creative inventory
    • Conversion tracking & optimization

Audit Tools

Κατά σειρά χρειαστήκαμε πρόσβαση στα εξής:

  • Website administration access
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Semrush / Ahrefs, etc.
  • Email marketing platform (e.g. Mailchimp)
  • Facebook Business Manager
  • Facebook / Instagram / LinkedIn access
  • Google Ads

Meetings & Training

Στην πρώτη συνάντηση του audit συμφωνήθηκε το scope of work του audit, δηλαδή σε απλά Ελληνικά το εύρος και το βάθος της έρευνάς μας, η επιλογή των στόχων και η από κοινού περιγραφή του με τί μοιάζει η επιτυχία του συγκεκριμένου project.

Στη δεύτερη συνάντηση του audit έγινε παρουσίαση των δεδομένων που προέκυψαν από το audit καθώς και η σύνδεσή τους με προτάσεις προς βελτίωση. Κάποιες από αυτές τις προτάσεις έχουν άμεσο χαρακτήρα (θεραπεία προβλημάτων) ενώ άλλες παρέχονται με όρους… αγωγής, δείχνοντας στους ίδιους τους ανθρώπους της οργάνωσης πώς να διατηρήσουν/βελτιώσουν την ψηφιακή παρουσία τους σε βάθος χρόνου.

Η τρίτη και τελευταία συνάντηση του audit έγινε μερικές εβδομάδες μετά τη δεύτερη ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος πρακτικής εμπειρίας, εξοικείωση με τη νέα οπτική, καθώς και περιθώριο για επιπλέον διορθωτικές κινήσεις.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Κλείστε ένα ραντεβού